صحبت امیرالمومنین با نجار پس از شهادت همسرش(حرف دل)
 
هیئت عاشقان حضرت زهرا-قم
شهادت مادرم زهرا افسانه نیست

دوباره آمده ام تا سفارشي بدهم

براي خانه من در بساز اي نجّار

دري كه كنده نگردد به ضربه لگدي

دري مقاوم محكم ز بهترين الوار

دري كه رد نشود يك غلاف از لايش

دري بساز بدون شيار و بي مسمار

دري بساز برايم ز چو بهاي نسوز

دري كه ديرتر آتش بگيرد اي نجّار

دري به عرض من و جبرئيل و يك تابوت

دري به طول به قد و قامت خم مولا

در انتها سر هر ميخ تيز را كج كن

مهمتر از همه اين است خاطرت بسپار

 



نظرات شما عزیزان:

كلب غلامان‌ال علي و فاطمه
ساعت23:37---15 فروردين 1391
سلام داداش گلم

وب زيبايي داري

داداش من به خاطر يه احمق مجبور به

تغيير آدرس شدم

اگر صلاح دونستي آدرس وب من و اصلاح كن

شرمنده من يادم رفته بود لينكنت كنم

ولي در كمال افتخار لينك شدي داداش

موفق باشي

يا علي


علي
ساعت17:20---15 فروردين 1391
خيلي قشنگ بود . ممنون
پاسخ:یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت عاشقان خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 519
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 327629
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 180
تعداد آنلاین : 1